Dagens AI
  • Nyheder
  • Danmark
  • Artikler
  • AI kunst
  • AI Chat
Reading: Toys ‘R’ Us laver næsten fuldstændig AI-genereret reklamefilm
NYHEDSBREV
Dagens AIDagens AI
  • Nyheder
  • Danmark
  • Artikler
  • AI kunst
  • AI Chat
Søg
  • Nyheder
  • Danmark
  • Artikler
  • AI kunst
  • AI Chat
Har du en konto? Log ind
Follow US
© DagensAI. Alle Rettigheder Forbeholdes.
Dagens AI > Nyheder > Toys ‘R’ Us laver næsten fuldstændig AI-genereret reklamefilm
Nyheder

Toys ‘R’ Us laver næsten fuldstændig AI-genereret reklamefilm

Senest opdateret: 26. juni 2024 12:19
DagensAI
2 Min Læsning
Del
Del

Toys ‘R’ Us og Fremtidens Film

Toys ‘R’ Us viser, at kunstig intelligens har en lysende fremtid inden for filmproduktion.

Indhold
Toys ‘R’ Us og Fremtidens FilmEn Drøm om LegetøjsbutikkerEt Teknologisk EksperimentEn LæringsprocesHvad Nu?

Legetøjsgiganten præsenterede en kort reklamefilm ved Cannes Lions Festival i Frankrig, som næsten udelukkende blev lavet med OpenAI’s nye tekst-til-video værktøj. Samarbejdet med det kreative bureau Native Foreign gav dem tidlig adgang til Sora, hvilket resulterede i, at Toys ‘R’ Us nu kan hævde at være den første brand til at debutere en film skabt med denne teknologi. Værktøjet er endnu ikke offentligt tilgængeligt.

En Drøm om Legetøjsbutikker

Denne 66-sekunders promo følger en ung Charles Lazarus, grundlæggeren af Toys ‘R’ Us, som drømmer om at revolutionere legetøjsbutikkerne med hjælp fra deres maskot, Geoffrey the Giraffe. Reaktionerne på klippet var blandede på sociale medier; nogle fandt det fascinerende og moderne, mens andre kaldte det “uuhyggeligt”.

Et Teknologisk Eksperiment

I februar introducerede OpenAI modellen Sora, som kan skabe realistiske og fantasifulde videoer fra hurtige tekstprompter. Dette har eksperter antydet kunne potentielt forstyrre det digitale underholdningsmarked.

Danmark i opløb til ny EU-gigafabrik for kunstig intelligens
28. maj 2025
Nebraska indfører stramme regler for børns brug af sociale medier
31. maj 2025

En Læringsproces

Kim Miller, CMO for Toys ‘R’ Us Creative Studios, påpegede, at konceptet opstod efter et brand storytelling-møde, hvor hun sagde, hun ville gøre noget “sjovt” og “anderledes”. Processen involverede mange iterationer og menneskelig indblanding for at ramme den rigtige balance mellem karakterudtryk, baggrund og timing.

“Det var en lærerig proces med meget frem og tilbage,” siger Miller. Hun tror på, at den bedste måde at forstå teknologi på er ved faktisk at opleve den.

Hvad Nu?

Toys ‘R’ Us udforsker nu reklame muligheder for promoen, og Miller antyder, at der måske kommer en juleversion. Rygter siger, at OpenAI kunne lancere Sora senere denne sommer. Det bliver spændende at se, hvor denne teknologi kan tage os næste gang!

TAGGED:AIfilmFrankrigFremtidNyhederOpenAI
Del denne artikel
Facebook Email Copy Link Print
Forrige Artikel AI opdager flere tilfælde af brystkræft i Hovedstaden
Næste Artikel EvolutionaryScale lancerer ESM3: En ny generativ model for biologi
Ingen kommentarer Ingen kommentarer

Skriv et svar Annuller svar

Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.

200FollowersLike
300FollowersFollow
1kFollowersPin
- Annonce-
Japanske Plakater

Relaterede AI Artikler

Nyheder

X stopper AI-datainnsamling i EU efter klager fra databeskyttelseskommissionen

En Slags Digitalstøvsuger For EU I en forbløffende plottwist, har…

2 Min Læsning
Nyheder

AI hjælper nu med strategier i Clash of Clans.

AI bliver din nye Clash of Clans-strateg Google har netop…

3 Min Læsning
Nyheder

SAS vil gøre AI tilgængelig for alle med pakkede AI-modeller

Er du klar til at ride på den nyeste bølge…

3 Min Læsning
AI kunst

AI kunst: Eventyrlig Alfeprinsesse

Komposition og Farver Denne kunstværk er en fortryllende visuel oplevelse,…

2 Min Læsning
Dagens AIDagens AI
Follow US
© DagensAI. Danske AI nyheder.
  • Privatlivspolitik
  • Kontakt
Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?